zamanbazensıçabilir

hüzün denilen olayın garipliği bünyeye göre değişiklik göstermekte hep.
güven açısından bozguna(!) ugrattıgımda insanları,sustular,köşelerine çekildiler,keyfe keder aldıkları kararlarını paylasma gereği dahi duymadılar.

+nasılsın
-konusmasak daha iyi olur
+neden
-sen daha iyi biliyorsun
+%&//%+%+&%/

neyi biliyorum ben?açıklama yapacak kadar cümle yetenegin mi yoktur eksi kişisi.neyden kaçılır ve kimden?kaçtıgın kişi BENimdir:öznel telaşların kayboldugu,karıstıgı SENimdir.ah bu hiç tanışmamışlık hezeyanı!kabus şeklinde beyne abanan paranoyalar..
bir abayı üzerime alır gibi çekiyorum şimdi senden soru işaretlerini:
ben kötüydüm,evet.
yanlıstım kimi zaman.
sevişirken dahi yalandım.
özveri denilen saçmalıkta da bulunmadım,haaşa!
uzun yıllar boyu ben cok mu iyi bir oyuncuydum?
yoksa sen mi bir salaktın?
anlama yetini mi kaybettin,anlatma çabalarından uzaklastıgımda?
iki kişilik uzun metrajlı bi filmdi tamam.böylesi daha kabul edilebilir hı?!?!
şimdi müsadenle biraz güleceğim..

0 yorum:

Yorum Gönder