eskileri buluyorum 3

25 Temmuz 2008 Cuma
başlıksız1:
efes kadehleri varya hani,30lük.buz gibi içeceği koydugunda içine o kıvrımından dahi sisler çıkar.heh.o altılı takımımdan birini kırdım bugun.umrumda değil.çok sıkıldım.ne zaman kaçmayı düşünüp yerime otursam,biri saçlarımdan sürüyerek koşmaya başlıyor.elinde tutam tutam saçlarım ve çalınan bir kaç adet hayalle, elveda bile demeye lüzum görmeden,geçip karsıma,uzağıma, kıs kıs gülüyor.bir aşk değil bahsettiğim.verdiğim haz.nasıl bir şevkle kalkıyorum oturduğum yerden ki sonra nasıl bir korkuyla oturuyorum yerime.öyle dagınık şimdi tüm ev ben gibi.öyle hırpalanmış bütün içimdekiler,öyle yansıyor dışıma hersey.öyle gelişigüzel oluyor ki.sabah uykularımın bile tadı kaçıyor.saati 5 dk. ertelemek yerine,çalar çalmaz o leş sesiyle telefonum,uyanıyorum.Hasan'ın mama kabı ve vileda dolanıyor ayaklarıma önce,ardından miyavlıyor gebe Cilve,yerinden kalkmaya üşeniyor belli.ve Hasan dogrulup yerinden banyoya yürüyor peşimden.o da dolanırken ayaklarıma,yüzümü yıkıyorum ve dişlerimi fırçalıyorum.korkuyor fırçanın cıkardıgı sesten,eheh.çok gülüyorum o haline.şu aralar bir Hasan'a gülüyorum sanırım.bir de bazen''nasııııı, nası nası nası'' diyen bir adama.çok kızıyorum kendime ağzımı çalkalarken.öyle kızıyorum ki yutuyorum diş macunu ile karısmıs naneli suyu.bir de ben çok ''-ki'' kullanıyorum.birbirine bağlanamayan hayatlardan olsa gerek; birbirine bağlayabildigim cümleleri seviyorum cok.''canımın içi'' dediğim insanlar,ah onlar..kızsalar da,kussalar da hemen geçer yaraları,yıkarım geçer,üstünü örterim,aşağı eşelerim,zaman sürerim az biraz üzerlerine.zamanla karışık olunca daha leziz oluyor yerleri.ah öyle kapanmaz,öyle onlar bilmeden,öyle uzaktan..bir baba öğrettiyse eğer ''canımın içi''nin içli içli bırakılabileceğini,inanın daha sonrakiler cok daha ağırı olmuyor.şaşırtmıyor ''canımın içi''nin yaptıkları.ve hiç şaşırtılmayacak olmanın verdiği tadla bir gülümseme yerleşiyor yüzünüze.öyle nazik,öyle uzaktan,öyle içten..içli içli;içten..kedilerimi seviyorum çok.bir gün kedilerimle yaşlanıp,Cilve'nin bilmemkaçıncıneil torunlarını sevebilme ihtimali kıpır kıpır ediyor içimi.e buyursun gelsin bundan daha mutlu edebilecek..
zaman: 14:14

0 yorum:

Yorum Gönder