eskileri buluyorum

16 Nisan 2008 Çarşamba
kırmızı hat sorunsalı
Şimdi ben ne istiyorum biliyor musunuz?
Tabii ki hayır,nereden bileceksiniz.
Bogulup kaldıgımı düşünüyorum,sesim çıkmıyor sanki.Aktarılan telefonlar,yüklenip bosalan tırlar,yükler,ticari kaygılar felan hiç bana göre değiller.
Size göre olmayan bir şeye karsı yaklasımınız nasıl olmalı,ya da yaklasmalı mısınız
Size göre olmadıgını da nereden cıkardınız?!
Nerede o optimist yanınız,poliyanacılıgınız!?
Kira-fatura ödeyip,biraz da doyduktan sonraki o iç huzuru neye değişebilir insan?
Ama ''Borç yiğidin kamçısıdır'' der geçeriz bunu da.
Kısa kısa hikayeler yazıyorum su aralar mektup kağıtlarıma.Mektuplar yazıyorum posta kutusuna atamadıgım.
Bloem de ligny,Björk değildir.
Biliniz.
Ayrıca yazımın baslıgından da anlasılacagı üzre,yazı baslıktan tamamen alakasızdır.
Bir hışımla blogger'ı açıp yeni gönderi sekmesine tıkladım başka şeyler yazmak için.Ama bunlar çıktı.

0 yorum:

Yorum Gönder