kronikinsomniasendekimsin?!



uyuyamıyorum.uyuyunca da uyanamıyorum.herhangi bi kentin herhangi bi semtinden bu yazı.yastık değişikliği mi yoksa yatak eğriliği mi diye yorumlar yapıp kafamı bunaltmaya da lüzum yok.kendi yatagımda da aynı durum.kendi yastıgımda da.


aynılığın aynaya yansımasından korkum yine.duş alındıgında buharlaşan banyo aynasını temizlemek gibi bi şey.ıslanmıs tozların zaten ıslak olan ele temasının verdiği gıcıklık.eski sevgilinin evleneceği haberi değil de beni yıkan,zaten parça pinçik edilmiş duygularımın bana oyun oynamasıdır.hiç mi yanmaz böyle bi durumda can?bir zamanlar ait hissettiğin bi adamın,iyelik ekinin çekimi midir böyle artiz kılan?bilemiyorum işte.


bilemiyorum deyip sıyrılmak mıdır?


kafa yoracak bir şey yok fakat.


fıstıklı tombimden bikaç tane attım ağzıma.


suyumdan bi yudum içtim.


nefesim fıstık kokmakta.


gözlerimse çipil çipil,karanlıgın ortasındaki ekranın ısıgından.


bu kayıttan hemen sonra gidip kusacağım.


kusacağım,kusacaksın,kusacaklar.


kusma,kustukca sıra sana gelecek.


kusu kalkmaz,kusu kusu kalkmaz.

bir dişim yamuk biliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder