bübübü

Merhaba Zülfü,
yada Sevgili Zülfü,
Seni sevgili yapan da nedir,hangi cürettir,hangi hıyanettir?
Bu nasıl bir döngüdür?
Sevgisiz Zülfü demek en iyisidir kanımca.
Geçmişe bi serzeniş yapıp mektubumsu yazmayı yeğledim.Gün içinde canım sıkılıyor,ne yazacagımı bilemez bi halde oradan oraya savrulmus buluyorum kendimi.Bi insan ne sever,bi insan nelerden hoşlanır?Yada bana bunları düşündürten nedir?Bi insanın neleri sevdigini neden düşünüyorum?Ben neden saçmalıyorum.Üf Zülfü,canım sıkılıyor.Sen beni anlamiyorsun.Bi insanı anlayabilmek,ona dokunabilmek en büyük erdemdir.Büyük dedim de,büyüyünce hersey olacagım.Doktor,asker,karikatürist,fotografcı,yazar,komünist.Neyse,hersey bir kenara da ; ben büyüyünce ben olmak istiyorum.Yardım et bana.Burada mektubuma son verirkene,gözlerinden öper,esenlikler dilerim
.Sanırım fazla oksijenden kafam güzel oldu.
Hoscakal.
DÜnya tutuyor beni

0 yorum:

Yorum Gönder