ben-ci-l-lik saçma-sı

isimsiz fakat sahipli bi ruhu yastık yapıyorum artık geceleri.isimsiz adamın,yumusak hayalleri..pamuk şeker kıvamına dogru dalıyorum uykuya sanırım..öylesine mutlu,sıcacık..ben o'nun yastıgıyla,o'ysa başkasının yastıgında..yatagında..umrumda dahi değil..
zihnimin boslugundan fırlamaya çalısırken buluyorum kimi zaman ayıpları.yanlısları.felaket tellali kılıgına bürünüyor bi yanım.bi yanımsa dingin,huzur rehberliğinde açıyor ufkunu..
algılarımın önünde tek bir karartı dahi yok şimdi.sonuna kadar açık kapılar..hiçbir nesneye gereksinim duymadan hemde..yalnız aşkla.
izliyorum,dinliyorum,dinliyorum..o kısık sesli,kısık bakışlı adam anlatıyor..başını sağ yana eğerek,gözlerini gözlerime dikerek ''küçük'' diyor bana,''küçüksün henüz,bana hiç büyümeyecek bir cocuk''..fakat bir anda değişiyor tavrı..bakıslar kısık hep;yalnız ses ciddileşiyor ; ''ama sen,içimde büyüdükçe ben küçülüyorum,git,,,,,,,,,,,,,dur,burda dur..........''
ben hep oradayım.hep oradaydım.bulmak istedigi yerde.olmak istediğim yerde.istenildiği için değil,istedigim için..
karşındakinin bencil olmasından yakındıgın an,başlar senin de bencilliğin..dilediğini yaşasın herkes.aşık olsun dilediğine.sansürsüz.şeffaf.
sırf ''sen'' iyi hissedebilmek adına aşık ol..egoist ucurtmalar daha dik uçarlar.zira bilirler gökyüzünün sadakatini..
sığın kendine..kendinden başka değer mi var ki?ah..nerde ama?
bırak aşk bulur yolunu.su gibi adeta.yürür,ulasır o noktaya.
keyfini cıkarmak varken,ket vurmalar ne için bilinmez.
benciller,(u)mutludurlar..
hiç tükenmeyecek bir haz hali.
çokça aşık oluyorum.fakat baki tek aşk,yaratılışımadır.ben olmasam,yitik kalacaktı hepsi,teker teker.

0 yorum:

Yorum Gönder