yüzümü pembe bi veda fotografına boyadıgın gece
payıma koskoca bi yalnızlık bıraktıgın o gece
teknolojinin nimet saydıgı ''alo''laşmaya yarayan aletine dünyayı sıgdırdıgım gece..
seni boynundan öptüğüm gece..
bakısımla bunu becerebildigim gece..
bir cuma gecesi..
iriliufaklı hayvanların katlediliş bayramına dair, film senaryoları üreten beynimin tecrit edilmesi gerektiğini düşündüğüm gece..
seni hayal etmenin zorlastıgı ilk gece..
buzdolabından cıkardıgım buz gibi sütün yarısını,bardagımdan kedime içirdigim gece..
kediler,belki biraz unutkanlar..
ama asla nankör değiller.
biraz ürkeğim bu gece sana karsı.
gevelemem bundandır BaYım.
öznesi neydi bu gecenin,çözebilmiş değilim henüz...
yükleme ''kim?'' sorusunu sordugumda aldıgım cevabın tatmin edici olmayısını geçiyorum.gizli özneleri de sevmiyorum saklanan kişiliklerine öfkemle.
hüzün var mıydı bu gece?
bırakalım mı bu peşin hükümleri?
içimi,içimdeymişcesine bilen Sen..
bırakalım mı yanlı$ yanlısı anlamsızlıklarımızı?
önce dilimize dokunuyor zaman,oradan dudaklarımıza ve kuş kanadı kadar narin olan parmakuçlarımızdan kayıp gidiyor.zamanın nasırlastırdıgı parmakuclarımızın sinir harbiyle daha cok hata yapıyoruz.öyle ki hata olmaktan cıkıyoruz artık..
seni kendime sığdırsam taşıyorsun,sana sıgınmaya kalksam tasıyorum.iki bedene sıgdırıp,birbirimize sıgınsak diyorum..gece karanlık ve aşk da kendinden baska kimseyi tanımayıp bir garip ''aama'' halindeyse..sıgın öyleyse...
ben geceyim..
sen aşksın..
herhangi birimiz körüz bu sevdada.
herhangi birimiz karanlık.
dokun etime,mitoz bölünüyorum sana bu gece..
kokun öksürüğüme bulaşmış.öksürürken sırtımı oksayacak ellerini bekliyorum,nasırlaşmış parmaklarını yumusatabilirim nefesimle.
dokun etime,ruhun bi bogazköprüsü boşluğu.ayrılıklar infilak etsin oradan bakışının yerçekimi kuvvetiyle.ufak bi dantelipliğiyle bağlan bana.
sana dantelipliğinden halatlar vaadediyorum Sevgili.
sana enkazlarımızdan kralları huzur olan şatolar vaadediyorum.
işgal altındayken dahi,başkaldıran köpektir.
ve gözlerin yeşilin her tonu.asla bir fantazi olarak kalmayacak kimliksiz dudakların.
unutma,
hiçbir materyalist,ideal(!)leri olmadan yaşayamaz.
hadi,bana ağzından sıcak şarap ısmarla.
önce kaşarı,ardından beni erit.
sana yalnızlıgımı feda ediyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder